,گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا , , , فروشگاه انلاین,فروشگاه اینترنتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

                  

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های نگارایرانی بوده است. ما در این راستا همواره کوشیده ایم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولات نگارایرانی باید از نظر فیزیکی (جعبه، قاب، شکل مصنوع طلا، سنگ، قفل ها و ...) سالم به دست مصرف کننده برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

 
شرایط عمومی
-  وجود مغایرت، اشکال و یا ایراد ظاهری باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، بوسیله تلفن به واحد خدمات پس از فروش نگارایرانی اطلاع داده شود.
-  در صورتیکه کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
-  این سرویس اشکال‏‏‌ های ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر عادی و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.
 
آسیب ظاهری در زمان تحویل کالا
-  با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نگارایرانی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
-  کالای آسیب دیده یا دارای مشکل و همه متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش نگارایرانی ارسال شود.
-  در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نگارایرانی بازگردانده شود.
 
کالا را چطور ارسال کنید؟
-  لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نگارایرانی جداً خودداری کنید.
-  برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه متعلقات شامل جعبه و فاکتور به همراه کالا ارسال شود.
-  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-  اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با نگارایرانی تماس بگیرید.
-  در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا در این سرویس بر عهده مشتری است.
-  بسته خود را به آدرس:  تهران ، میدان انقلاب ، خیابان کارگر جنوبی ، مجتمع اداری مهستان ، طبقه هفتم ، واحد 705 (خدمات پس از فروش) ارسال کنید.
 
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
-  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش نگارایرانی برسد، هزینه‌های ارسال به عهده نگارایرانی است.
-  برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  به ایمیل info@negarirani.ir ارسال شود.
-  در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نگارایرانی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
-  کارشناسان خدمات پس از فروش نگارایرانی ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، نگارایرانی بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، نگارایرانی تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
-  پس از دریافت و پذیرش کالا توسط نگارایرانی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
-  ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش نگارایرانی است.

Powered by PitchPrint