۶ ویژگی تیشرت خوب

گاهی ممکن است شما از تیشرتی خوشتان بیایداما از طرح آن خوشتان نیاید و یا از یک طرح خوشتان بیاید ولی از خود تیشرت نه.
گاهی شما دوست دارید روی تیشرتتان یک عکس خاص یا طرح دلخواه خودتان باشد طرحی که شما را در جمع دوستانتان خاص جلوه دهد در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا این نیاز را برطرف کنید.

گاهی ممکن است شما از تی شرتی خوشتان بیاید اما از طرح آن خوشتان نیاید و یا از یک طرح خوشتان بیاید ولی از خود تیشرت نه.

گاهی شما دوست دارید روی تیشرتتان یک عکس خاص یا طرح دلخواه خودتان باشد طرحی که شما را در جمع دوستانتان خاص جلوه دهد ، در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا این نیاز را برطرف کنید.

 

تیشرت خوب چه ویژگی هایی دارد

 

یقه ها

یکی از بهترین یقه هایی که می توانید با اطمینان برای تیشرت خود انتخاب کنید یقه گرد است. این نوع یقه تقریبا به همه می آید و ریسک انتخاب انواع دیگر یقه ها مانند یقه هفت یا سه دکمه را ندارد. گردن، قفسه سینه و شانه ها در تیشرت یقه گرد خیلی بهتر از لباس های دیگر نشان داده می شود.

 

برای تیشرت چه یقه ای مناسبه

 

 

وظیفه تی شرت ها؟

تیشرت ها در ابتدا با چیزی که امروزه می بینیم تفاوت زیادی داشتند چرا که این لباس ابتدا به عنوان عرق گیر و نوعی لباس زیر به حساب می آمده و وظیفه شان نیز چسبیدن به بدن بود اما حالا جنبه های مختلفی مانند تبلیغات یا رساندن یک مفهوم خاص دارد.

وظیفه تیشرت ها چیه؟

 

 

چه تیشرتی مناسبه منه؟

تیشرت مناسب لباسیست که نه برای شما تنگ باشد و نه بیش از حد بزرگ مهم این است که به اندازه و قواره تنتان باشد. در حال حاضر سایز بزرگ برای بهار و تابستان مد شده اما ما توصیه می کنم لباسی به تن کنید که در آن راحت باشید و به اندازه قواره خودتان باشد. و البته از ظاهر آن نیز خوشتان بیاید گاهی تیشرتی میبینید که از رنگش خوشتان آمده آما طرحش نه و گاهی این اتفاق برعکس می افتدچاره کار شما پیش ماست بی راحتی می توانید طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده سپس ما آن را روی تیشرتتان نقش میزنیم.

برای چاپ طرح دلخواهتون اینجا را کلیک کنید.

بلندی تیشرتی که می پوشید نباید بلندتر از جیب شلوارتان باشد و یا به زانو برسد. این یعنی بدون اینکه تیشرت تا بالای ناف بیاید دستانتان را تکان دهید.

آستین ها باید یک وجب بالاتر از آرنج باشد، و یک وجب هم از سر شانه پایین تر باشند می شود اگر این محدوده رعایت نشود استایلتان بهم می خورد. مگر اینکه دست و بازوی کشیده داشته باشید، در این شرایط آستین تیشرت می تواند مقداری بلند تر از حالت عادی باشد.

خطوط دوخت لباس که درز ها را تشکیل می دهند در دو سمت لباس باید تراز باشند در غیر این صورت باز هم اسایلتان بهم میخورد.

چه تیشرتی برای من مناسبه؟

 

 

آنچه باید درباره بافت بدانید

زمانی که به دنبال تیشرت مناسبتان هستید اولین چیزی که باید به آن دقت کنید جنس پارچ و بافت آن است. ما در تولید تیشرت های خود از بافت اسپان (پنبه -پلی استر) استفاده کرده ایم که مشخصا با دوامتر هستند.

بسیاری از خریداران تی شرت به اشتباه ضخیم بودن یک تیشرت را به حساب با کیفیت بودن می گذارند. در واقع کاملا برعکس این تفکر صحیح است، نازک، سبک، با دوام و براق.

زمانی که برای تابستان لباس میخرید باید به سبک بودن توجه کنید چرا که در روز های گرم تابستان باید در آن احساس آرامش کنید.

 

 

رنگ

وقتی به دنبال خرید تیشرتی هستید که بتوانید در دراز مدت از آن استفاده کنید و هر بار از تن کردن آن لذت ببرید، باید به رنگ توجه کنید. رنگ لباس عامل بسیار مهمی در خرید است، یعنی بتوانید آن را با اکثر لباس هایتان ست کنید. و جذاب ترین حالت برای شما زمانی است که طرح لباستان با رنگ دیگری ست است برای مثال طرح آبی با شلوار جین.

بهترین رنگ برای انتخاب تی شرت در تابستان سفید است چرا که علاوه بر اینکه با هر لباسی ست می شود بلکه باعث می شود شما در روز های گرم تابستان احساس خنکی کنیدو با هر بار شست شو به راحتی به رنگ اولیه خود بر میگردد.

در پایان باید بگویم هدف ما آموزش انتخاب درست لباس و ست کردن لباسهایتان بوده. می توانید هر رنگ دیگری را برای خود انتخاب کنید. و طرح دلخواهتان را به ما بدهید تا روی تی شرت مورد علاقه تان نقش بزنیم و به این صورت خود را از بقیه دوستانتان متمایز کنید.

شما میتوانید این مطلب را در صفحه اینستاگرام نگارایرانی نیز پیگیری کنید.

سایز تی شرت ها

برای اینکه خیلی آسان تر و راحت تر بتونید سایز تیشرت هاتون رو انتخاب کنید ، بهتره که از جدول سایز زیر استفاده کنید ، برای اینکه به سایزی که میخواین راحت تر برسید ، بهتره که یکی از تی شرت هایی که اکنون استفاده میکنید رو بر روی یک سطح صاف پهن کنید ، بعد موارد ذکر شده را ندازه گیری کنید و با جدول زیر مطابقت بدین. توجه داشته باشین با توجه به دوخت تیشرت ها و وارد بودن خطای انسانی در دوخت ، تلرانس ۱تا ۲ سانتی متری رو لحاظ داشته باشین.

سایز عرض شانه قد نصف دور کمر
S ۳۴ ۵۸ ۳۹
M ۳۹ ۵۹ ۴۱
L ۴۲ ۶۳ ۴۵
XL ۴۵ ۶۷ ۵۱
XXL ۴۹ ۷۲ ۵۶
جدول سایز تیشرت نگارایرانی ( زنانه و مردانه) – بر حسب سانتی متر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *